ارشفه ايام زمان

مدونه صقر بابل

الأحد، 5 أغسطس 2012

شاب فافى وحبيبته (الشاب yay)

نبدأ حوار yay والموزه بتاعته

yay:هلوووووووووووووووووز

الموزه : ياااااى حبيبى وحشتنى موووووووت

yay: تصدقى انتى الوحيده يا حبيبتى اللى بتدينى ريق كويس لسه متخانق مع ماما وخويا حمو دلوقتى

الموزه: ينهارى بجد يا يااااااى دى اكتر كلمه اسعدتنى اخيرا اتجرأت واتخانقت ها مسكت عصاية دولسى وانتا بتضرب ولا كنت بتحدف باللبان؟؟؟؟

yay: لالالالالا انا كنت بمضغ لبان لكن مقدرش بقولك مامى وحمو

الموزه: عارف يا يااااى انا اكتر حاجه بحبها فيك ايه ؟؟

yay: ايه ياحبيبتى

الموزه: انى كل ماببصلك بحس بأنوثتى اللى مفتقداها

yay: وانا كمان لما بشوفك ببقى نفسى ابقى راجل زيك

الموزه: خلاص ياحبيبى كفايه الرومانسيه الزايده دى احسن انا جسمى بيقشعر من كلامك يا حياتى

yay:خلاص ياحبيبتى قوليلى ايه رأيك فى النيو لوك بتاعى

الموزه: مش باين عليك نيو لوك يا ياااااااى شكلك بيدى على فيفى عبده كالعاده

yay: ايه ده تصدقى انا كنت بحسب ان المره دى هيدى على دينا

الموزه:طب انا يا ياااااى اتخرت اوى همشى دلوقتى

yay: اتفضلى يا حياتى وخدى بالك من نفسك باي باي وطبعا بيشاور بأيده كالعاده شااااااااو

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق